Bild på en audionom för svenska audionomföreningens rikskonferens
Blogginlägg

Audika deltar på Svenska Audionomföreningens rikskonferens

Skriven av:Audika

2019-02-01 00:00:00 • 1 minut att läsa

Tags • Pressmeddelande

Den 14-16 maj hålls Svenska Audionomföreningens rikskonferens i Halmstad och Audika är en av deltagarna på konferensen. Vi är en av de största enskilda arbetsgivarna för audionomer och vi vill visa hur vi arbetar samt vilka möjligheter vi kan erbjuda dem.

För oss på Audika är den här konferensen ett väldigt bra tillfälle att presentera oss som företag och att få möjligheten att träffa många audionomer från olika verksamheter och platser runt om i landet. I centrum av vår verksamhet finns de legitimerade audionomerna, de är själva navet som allt kretsar kring. Med stor kompetens möter de våra kunder, och hjälper dem att nå sin fulla hörselpotential.

Ett av våra värdeord är just kompetens. Vi är nyfikna och vill ständigt lära oss nya saker. Vi fokuserar därför mycket på att erbjuda den utbildning som våra audionomer behöver för att kunna leverera bästa möjliga hörselvård, säger Mona Nyman, HR-chef på Audika hörselklinik.

Mer om konferensen hittar du här: Hörsel i fokus under kongress i Halmstad